Kim jestem ?



Cześć! 

Nazywam się Ola  
                                                              

         w dniu pisania tego posta mam 21 lat. Pochodzę z małego miasteczka na wschodzie Polski, a studiuję w jeszcze mniejszym znanym ze szkoły lotniczej. Mam wiele zainteresować, pomysłów i inspiracji, którymi chciałabym podzielić się z Wami. Już od kilku lat moją pasją jest fotografia - jest to coś co mnie relaksuje i odpręża, dodatkowo uwielbiam mieć wspomnienia w postaci zdjęć. Od kilku miesięcy "na poważnie" zainteresowałam się sportem i zdrowym żywieniem - kocham przekraczać własne granice a efekty ciężkiej pracy napędzają mnie do działania. Jestem wyjątkowo zakręconą osobą, potrafię zmieniać zdanie 38957 razy na minutę ale dzięki temu nigdy się nie nudzę.
Mam wspaniałą rodzinę i przyjaciół u których mogę znaleźć wsparcie we wszystkim.
    
    Z racji tego, że uwielbiam podróżować, poznawać nowych ludzi i odkrywać nieznane zdecydowałam się na wyjazd jako Au Pair do USA. Z tym powiązany będzie mój blog - od zera, a więc etapu zbierania dokumentów, poprzez interview, szukanie perfect match'u aż do samego wyjazdu.

        Zdecydowanie więcej dowiecie się o mnie z przyszłych postów, dziękuję za przeczytanie i zapraszam częściej!

O.

       

         

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 a l e s a n d r a in the USA , Blogger